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The pages related to the brands have their own structure that is kept identical to have uniformity, and also use some ''templates'' and predefined tables, so if you want to create a page dedicated to a new brand the easiest thing to do is to open an existing page, copy the content, and maintain the entire structure by eliminating the specific data related to the brand, so as to have the division into standard paragraphs, even if they were then empty. Remember then, in case you add new chronological data, to update '''always'' the chronological data going to modify the page related to the year of the event you want to add, according to the instructions on the help pages.
 
The pages related to the brands have their own structure that is kept identical to have uniformity, and also use some ''templates'' and predefined tables, so if you want to create a page dedicated to a new brand the easiest thing to do is to open an existing page, copy the content, and maintain the entire structure by eliminating the specific data related to the brand, so as to have the division into standard paragraphs, even if they were then empty. Remember then, in case you add new chronological data, to update '''always'' the chronological data going to modify the page related to the year of the event you want to add, according to the instructions on the help pages.
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Esistono in sostanza tre varianti delle pagine delle marche, quelle delle marche principali, come [[Parker]], [[Omas]], [[Pelikan]], ecc. che hanno una struttura più complessa e che sono ormai già state tutte definite. Le altre due varianti sono per le marche secondarie (come [[A. A. Waterman]], [[Colorado]], [[Haro]]), in cui la pagina è più semplice e prevede una sezione unica con eventuali sottosezioni per riferimenti e note, ed i marchi minori (come [[Perfection]], [[Alba]], [[Argument]]), quelli di cui si conosce il nome e poco più, che sono ancora più semplici e stringate. Come esempi da cui partire per un taglia e incolla si prendano quelle delle marche citate.  
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There are basically three variants of the brand pages, those of the main brands, such as [[Parker]], [[Omas]], [[Pelikan]], etc., which have a more complex structure and which have all already been defined. The other two variants are for secondary brands (such as [[A. A. Waterman]], [[Colorado]], [[Haro]]), where the page is simpler and has a single section with possible subsections for references and notes, and minor brands (such as [[Perfection]], [[Alba]], [[Argument]]), those whose names are known and little more, which are even simpler and more stringed. As examples from which to start for a cut and paste, take those of the brands mentioned.  
    
In particolare si faccia attenzione al template che dichiara le informazioni relative alla marca, nel quale devono essere definiti le proprietà "semantiche" della stessa usate dal database, queste sono fondatore, anno di fondazione, paese, luogo di attività ecc. In sostanza si tratta di inserire nella pagina una sezione di testo nella forma seguente:
 
In particolare si faccia attenzione al template che dichiara le informazioni relative alla marca, nel quale devono essere definiti le proprietà "semantiche" della stessa usate dal database, queste sono fondatore, anno di fondazione, paese, luogo di attività ecc. In sostanza si tratta di inserire nella pagina una sezione di testo nella forma seguente:

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