Differenze tra le versioni di "Translations:Onoto/11/en"

Da FountainPen.
Jump to navigation Jump to search
(Creata pagina con 'Given the pen success it was marketed also in France and in 1909 a branch was open in New York. But despite these fountain pen being much better from the technical point of vi...')
 
m (FuzzyBot ha spostato la pagina Translations:The De La Rue - Onoto/11/en a Translations:Onoto/11/en senza lasciare redirect: Part of translatable page The De La Rue - Onoto.)
(Nessuna differenza)

Versione delle 17:18, 1 lug 2012

Informazioni sul messaggio (contribuisci)
Questo messaggio non ha documentazione. Se sai dove o come è usato questo messaggio, puoi aiutare gli altri traduttori aggiungendo la documentazione a questo messaggio.
Definizione del messaggio (Onoto)
Visto il successo della penna essa venne commercializzata anche in Francia e nel [[1909]] venne anche aperta una filiale a New York, ma nonostante la penna fosse senz'altro all'altezza dal punto di vista tecnico (e probabilmente anche superiore alle concorrenti americane dell'epoca), la [[De La Rue]] non fece sforzi significativi nel pubblicizzare il suo prodotto sull'iper-competitivo mercato americano. Negli stessi anni vengono citati nuovi modelli come ''Empire'', ''Elfin'' ed ''Express''.
TraduzioneGiven the pen success it was marketed also in France and in 1909 a branch was open in New York. But despite these fountain pen being much better from the technical point of view than the american competing models, the [[De La Rue]] did not make significant efforts to publicize its products in the high competitive U.S. market, not having a significant success. In the same year are cited some new models named ''Empire'', ''Elfin'' and ''Express''.

Given the pen success it was marketed also in France and in 1909 a branch was open in New York. But despite these fountain pen being much better from the technical point of view than the american competing models, the De La Rue did not make significant efforts to publicize its products in the high competitive U.S. market, not having a significant success. In the same year are cited some new models named Empire, Elfin and Express.