Differenze tra le versioni di "Translations:Parker/4/en"

Da FountainPen.
Jump to navigation Jump to search
m (FuzzyBot ha spostato la pagina Translations:The Parker Pen Company/4/en a Translations:Parker/4/en senza lasciare redirect: Part of translatable page The Parker Pen Company.)

Versione delle 20:50, 26 giu 2012

Informazioni sul messaggio (contribuisci)
Questo messaggio non ha documentazione. Se sai dove o come è usato questo messaggio, puoi aiutare gli altri traduttori aggiungendo la documentazione a questo messaggio.
Definizione del messaggio (Parker)
Benché abbia sempre prodotto penne di buona qualità il periodo d'oro della [[Parker]] va dagli anni '20 agli anni '60 in cui la ditta si è distinta per le sue grandi capacità innovative, riscuotendo sempre un grande successo. Grazie anche alla creazione di una vasta rete di succursali (Canada, Inghilterra, Danimarca, Francia, Messico, e Argentina) l'azienda si è sempre mantenuta ai primi posti nella classifica mondiale delle vendite di penne stilografiche, ed ha mantenuto il successo anche nell'era della penna a sfera. Insieme a [[Sheaffer]], [[Waterman]] e [[Wahl-Eversharp]] fa parte a pieno titolo delle [[Big Four]]. {{Infobox_Marca|Parker}}{{BrandData|Founder=George S. Parker|Date=1888|Place=Janesville, Wisconsin|Country=US}}
== Storia ==
TraduzioneAlthough the company always produced good quality fountain pens, [[Parker]] golden age goes from the '20s to '60s, when the company has distinguished itself for its great innovation capacity, obtaining always strong success. Thanks also to the creation of a vast network of branch offices (Canada, England, Denmark, France, Mexico, and Argentina), the company always maintained top rankings in worldwide sales of fountain pens, and was successful also in the ballpoint pen era. Together with [[Sheaffer]], [[Waterman]] and [[Wahl-Eversharp]] is a recognized member of the [[Big Four]].{{Infobox_Brand|Parker}}
==History==

Although the company always produced good quality fountain pens, Parker golden age goes from the '20s to '60s, when the company has distinguished itself for its great innovation capacity, obtaining always strong success. Thanks also to the creation of a vast network of branch offices (Canada, England, Denmark, France, Mexico, and Argentina), the company always maintained top rankings in worldwide sales of fountain pens, and was successful also in the ballpoint pen era. Together with Sheaffer, Waterman and Wahl-Eversharp is a recognized member of the Big Four.

Parker
Brand pages
Brand advertising
Brand photos
Instructions sheet
Patents

History